söndag 19 april 2015

heeej!

 heej på er.
Hur mår ni? jag mår toppen! ni känner nog inte igen mig... är ny här.
Hade tidigare en blogg på den här bloggen men tog bort alla inlägg och börjar på en ny kula.
Så jag kan ju börja med att presentera mig själv.

Jag heter Cecilia Sandström och är 17 år gammal. Kommer från en by utanför Ludvika. (en stad i dalarna)
Jag går första året på Handels & Administrationsprogrammet med inriktning Handel.Jag tränar lite då och då, men är verkligen någonting jag måste få in i vardagen!
Jag älskar smink och mode. Är en stor dela av mitt liv. Älskar även att ha nya hårfärger i mitt hår, eftersom jag aldrig kan bestämma mig om vilken färg jag vill ha. Så jag har haft allt från svart hår till platinablont hår. Men just nu har jag en varm blond färg.
Jag har inte riktigt några intressen... gillar mest mysiga hemmakvällar med familjen och vänner.
Jag har faktiskt bloggat i ganska många år... men ibland med stora pauser..
Har nog provat alla möjliga bloggportaler man kan tänka sig... men ingen som jag fastnat i... förutom den här. 
Min första blogg startade jag här så tänkte att då kan den få vara här.
Nu är ni säkert sugna på att höra om vad ni kommer få läsa här på bloggen.
Eftersom ni vet att jag är mode och smink intresserad så kommer det bli mycket skönhet. Men även känslor, åsikter och min vardag.
Hoppas ni tycker att det låter kul så kommer vi höras snarast :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar